Промімпекс — 20 років на ринку гідравліки

Групу компаній «Промімпекс» було засновано 1997 року двома засновниками Кричиним Дмитром Миколайовичем і Шевченко Костянтином Михайловичем. Цих людей поєднує не тільки спільне дітище під ім’ям «Промімпекс», а й міцні, довірчі, дружні стосунки. У 2017 році компанія відзначила свій 20-річний ювілей. І варто сказати, що керівники вміють не тільки старанно трудитися демонструючи приклад своєму колективу, але так само вміють і відпочивати та примушувати до цього.

  Організоване свято відбувалося у столиці, і на нього були запрошені всі філії та структурні підрозділи, а також стратегічні партнери зарубіжжя. Керівники не шкодували теплих слів та подяк для колективу та гостей свята. Варто зазначити, що попри досягнуті в житті висоти, Дмитро Миколайович і Костянтин Михайлович залишаються керівниками, які завжди відкриті до діалогу, конструктиву, нових ідей і просто відкриті до людей.

  На вечорі були присутні й керівники «ТПК «Промімпекс» м.Кременчук  Харченко Віктор Іванович та Бражченко Надія Вадимівна. Віктор Іванович є співзасновником Кременчуцької філії, крім того, має величезний досвід у комерційному напрямку, оскільки особисто брав участь в організації та становленні низки структур.

  У свою чергу Надія Вадимівна має досвід у банківській сфері, що так само має свою вагу. Грамотний маркетинг та знання економіки, так само формують певний вектор у галузі економіки та розвитку підрозділу. Загалом хочеться сказати, що керівники кременчуцького підрозділу, просто приємні люди з відкритою посмішкою та чудовим почуттям гумору.

Святкування ювілею відбувалося у теплій та дружній атмосфері, з безліччю сміху, гумору, привітань та яскравих емоцій від виступів артистів Українського шоубізнесу.

  За своє існування, компанія розрослася і пустила коріння, не тільки на території нашої країни, а й далеко за кордоном. Минулий період показав, як сильні сторони компанії, так і недоробки, які, безумовно, мали місце, на шляху становлення підприємства. Але, на сьогодні, маркетингова група проводить модернізацію системи в цілому, і робить кроки у напрямку покращення сервісу та маркетингових підходів в управлінні компанії.